loading...
طلوع
اطلاعیه وب سایت

http://riseup.vvs.ir/uploads/137026374301251.gif

https://rozup.ir/up/rise/Pictures/par30banner.gif


::با عرض سلام و خسته نباشید دوستانی که مایل به تبادل بنر هستند لطفا از قسمت (ارتباط با ما) ما را مطلع کنند .


:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در طلوع و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند .

:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد .


::امکانات ویژه:

دسترسی به تمام مطالب

عدم نمایش تبلیغات

خواندن ذهن شما

فتوشاپ آنلاین

نقاشی آنلاین

جستجوی پیشرفته در اینترنت

ارسال اس ام اس رایگان

تست تمرکز

قرآن آنلاین

تلوزیون آنلاین

ساخت بنرهای LED

قالب ساز آنلاین

یاهو چکر

ثبت سایت و وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر



https://rozup.ir/up/rise/Pictures/5otbfe0p4e7oeg3mlsiv.png
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب دومینیون برای رزبلاگ 1 423 mortezamw3
گواهینامه رانندگی افراد مشهور +عکس 0 233 admin
كفاشیان: ایرانی ها در روزهای سخت توان خود را نشان می دهند 0 177 admin
كی روش: فقط برای پیروزی به میدان رفتیم/باید اتحاد خود را حفظ كنیم 0 158 admin
قوچان نژاد : پیروزی شیرین و دلچسبی بود 0 157 admin
پیام های شادی ایرانی ها در سایت فیفا/تجمع ایرانیان مقابل هتل تیم ملی 0 167 admin
بازتاب پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در رسانه ها 0 160 admin
زیباترین مدل های مجلسی زنانه و دخترانه جدید 2013 0 377 admin
اس ام اس خنده دار (آخرته خنده) 0 199 admin
ابداع دارویی برای درمان تهاجمی ترین نوع سرطان پوست 0 175 admin
برغم كارشكنی قطری ها، تیم ملی فوتبال ایران آماده رویارویی با قطر است 0 174 admin
قالب فاکس رد ویژه سرویس رزبلاگ ، بلاگ اسکای ، میهن بلاگ ، بلاگفا ، لوکس بلاگ 0 354 admin
مجموعه کتابهای هری پاتر 0 165 admin
نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده - Auslogics File Recovery 3.5 0 175 admin
نرم افزار تبدیل فرمت MKV با کیفیت بالا - ImTOO MKV Converter 7.7 0 206 admin
نرم افزار ساخت اتوران برای CD و DVD های مالتی مدیا - Autorun Pro 0 189 admin
Admin بازدید : 220 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/rise/Pictures/1/7/1194e057e02.jpg

https://rozup.ir/up/rise/Pictures/xjfuwr4dawucy6jzvvn.gif

 

https://rozup.ir/up/rise/Pictures/1/7/1194e057e02.jpg

فروردین:نوعی پسروی در شغل شما باعث می شود که احساس بی هدفی و انحراف از مسیر نمایید. نگران نشوید این فاز گذراست. اراده، کارایی و اهل عمل بودن شما به شما کمک می کند که در زمان کمی به این مسئله رسیدگی کنید. اساساً شما احساس خوش بینی در مورد آینده می کنید و این انرژی را نمی خواهید تغییر بدهید. سعی کنید امروز نگران این مسائل نباشید. زمانی را به استراحت و لذت بردن از معاشرت با دوستان و خانواده تخصیص دهید. اگر کاری انجام ندهید، عناصر حیات عشقی شما خیلی پیچیده و گیج کننده می شوند. انرژی امروز همان تأثیری را بر روی شما دارد که یک روز مه آلود دارد و بعضی حرف ها یا جملاتی که شما یا عشقتان می گویید به انحای مختلفی درک می شود. پس بهتر است که اگر می خواهید به هدف خاصی دست پیدا کنید، فکر خود را جمع و جور کنید. شما به طرق مختلف حس می کنید که در محیط اطرافتان گیر افتاده اید. فشارهای اجتماعی روی شما هست که باعث می شود فکر کنید باید کار خاصی را انجام دهید. جسارت درون خود را در بر بگیرید و بدانید که در نهایت، مهمترین چیز این است که با خودتان صادق باشید.

اردیبهشت:چیزی که انتظار داشتید از راه دوری برایتان بیاید، تأخیر دارد و باعث می شود از خودتان بپرسید که چه اتفاقی افتاده است. متأسفانه کار زیادی نمی توانید در این مورد انجام دهید. شاید بعضی از تجهیزات مکانیکی دچار مشکل شوند و لازم باشد که برای تعمیر آنها تماس بگیرید. این شما را معطل می کند و دستپاچه می شوید. کار دیگری برای خودتان پیدا کنید. امروز شما به فانتزی های جالبتری دست می یابید، فانتزی هایی که شاید نور آفتاب به آنها نخورده باشد و کاملاً برایتان جدید باشند. اگر به دنبال کسی هستید که بتوانید این فانتزی ها را با آنها در میان بگذارید، ممکن است به راحتی و در جاهای معمول آنها را نیابید. سعی کنید به مکان هایی بروید که به هنر و موسیقی ربط دارند. در این مکان ها فرد خاصی که دنبالش هستید را نیز می یابید. شما تازه یک وظیفه مهم را به انجام رسانده اید. باید موفقیت خود را جشن بگیرید. شما سختکوش بوده اید و پشتکار زیادی داشته اید و این سختکوشی شما نتیجه داده است. شما قدرت زیادی دارید. اگر حس می کنید آماده برداشتن قدم بعدی هستید، معطل چه هستید؟ نیازی به تردید نیست. شما در مسیر درست قرار دارید.

خرداد:امروز شما پرشور و اشتیاق هستید و دوست دارید رابطه رمانتیکی داشته باشید. حتی ممکن است با کسی آشنا شوید. اگر این قرار شما به دلایلی فراتر از کنترل شما به تأخیر افتاد تعجب نکنید. باید احساسات خود را از طریق فعالیت های خلاقانه تزکیه کنید. رمان های رمانتیک و فیلم های عاشقانه برایتان خوب است، ولی هیچ چیز مثل واقعیت رمانتیک و عالی نیست. اگر برنامه ریزی کرده بودید که با کسی بیرون بروید، باید مطمئن شوید که همه جزئیات زمانی و مکانی را درست متوجه شده اید. باید لباس هایی بپوشید که راحت و شیک باشند. به ظاهر خود برسید. امروز بعضی چیزها برایتان روشن می شوند و معنای بعضی شرایط را متوجه می شوید. با افراد دیگر، شغل ها، ایده ها و غیره ارتباط برقرار کنید. زمان خوبی برای شریک شدن با کسی یا چیزی است که به آن اعتقاد دارید. موفقیت از آن شماست.

تیر:امروز فردی سرزده پیش شما می آید که ممکن است مشکلی داشته باشد و به دنبال مشاوره و راهنمایی باشد. شاید او اخبار دیگری هم برای شما داشته باشد که از شنیدن آنها شوکه شوید. یک بحران حرفه ای برای شما و شریک تان ایجاب می کند که بیشتر ارموز را به دور از خانه و خانواده بگذرانید. این ناامیدکننده است، به خصوص اگر برنامه هایی برای خودتان داشتید. امروز شما قرار ملاقات رمانتیکی با عشقتان دارید. فضا برای عشق واقعی فراهم است و هر دوی شما زمان خوبی را با هم می گذرانید. سعی کنید عشقتان را عمیق تر کنید، ولی وعده های پوچ و بیهوده به هم ندهید. اول یکدیگر را خوب بشناسید و عجله نکنید. اطلاعات مهمی امروز از همه طرف به سمت شما می آید. همه در حال صحبت هستند. فقط باید مطمئن شوید که اطلاعاتی که به دستتان می رسد واقعیت دارد و غیبت نیست. قبل از هر اقدامی و حرکتی، واقعیت مسائل را چک کنید.

مرداد:هر نوع وظیفه یا کاری انگار امروز برایتان خیلی سخت و سنگین است. کار اضافه باعث می شود که احساس مریضی و ناخوش احوالی کنید. بهتر است که کمی زمان برای استراحت اختصاص دهید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، حداقل سعی کنید کارها را آسانتر کنید. تغییرات غیرمنتظره ای در جامعه شما رخ می دهد. قبل از نتیجه گیری واقعیت ها را چک کنید. اگر نه شما و نه عشقتان هیچ نظری در مورد آنچه اطرافتان می گذرد ندارید و نمی دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است نگران نشوید. امروز مسائل واضح و روشن مبهم و توهم آمیز می شوند و به همین علت فکر می کنید واقعیت شرایط را درک نمی کنید. در چند روز آینده همه چیز متفاوت خواهد بود، پس در این مدت بر اساس برداشت های کنونی خود تصمیمی نگیرید.

شهریور:مسائل پولی امروز در ذهن دوست تان یا عشقتان سنگینی می کنند و او از شما مشورت و راهنمایی می خواهد. یک پروژه بدیع مستلزم پول بیشتر، زمان یا منابع دیگری است و شما به این چیزها فکر می کنید. این باعث می شود از خودتان بپرسید که آیا می توانید بدین ترتیب ادامه دهید. شرایط امروز برای باز کردن گره ها، تنش ها و موانعی که بر سر راه رابطه فعلی شما وجود دارند، مناسب است. اگر هر دوی شما اخیراً دوره دشواری را از سر گذرانده اید، باید از این فرصت عالی برای انجام کار خاصی استفاده کنید و پیوندی گرم و صمیمی بین خودتان دو نفر ایجاد کنید. شما در چند روز گذشته سخت کار کرده اید و حالا زمان استراحت رسیده است. البته نباید شتاب فعلی خود را از دست بدهید. با همین سرعت کارهایتان را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که کلید موفقیت این است که خودتان را بشناسید و بدانید که چه کارهایی می توانید انجام دهید.

مهر:شاید مهمانانی داشته باشید یا امشب با عشقتان بیرون بروید. تا امروز بعداز ظهر احساس خستگی فراوانی می کنید و دلتان می خواهد که قرار امشب را کنسل کنید. بهتر است فعالیت های خود را زیاد جدی پیگیری نکنید. شب در منزل کیک و قهوه بخورید. امشب برایتان هیجان انگیز می شوید و صحبت های پرشوری خواهید داشت. از اینکه برنامه خود را بهم نزنید خوشحال خواهید بود. شما تجربه عشقی منحصر بفردی دارید. اگر امشب به مهمانی می روید یا بهتر، مهمانی برگزار می کنید، باید همه آن افرادی که برایتان جالب هستند را دعوت کنید و یکدیگر را از نزدیک بشناسید. خصوصاً این که یک نفر از همه برایتان جالب تر است. شما دوست دارید رازهای او را بدانید و بیشتر او را بشناسید. نیازی به تقلا برای موفق شدن نیست. با آنچه در اختیار دارید کار کنید و نه اینکه آرزوی چیزی را کنید که ندارید. منابع زیادی اطراف شما هست و از همه مهمتر شما در درون خود منابع زیادی دارید. نقاط قوت خود را جدی بگیرید.

 
آبان:تحویل چیزهایی که قرار بود برای شما بیاید، امروز به تأخیر می افتد. امروز مسئله حیرت انگیزی را در مورد یک همسایه یا یکی از اقوام می فهمید. شاید این خبر خیلی زود در اطراف شما پخش شود. شاید هم این خبر برایتان اغراق شده باشد. با افرادی در نزدیکی خود دیدار می کنید و زمانی را پشت تلفن صرف حرف زدن و فهمیدن واقعیت ماجرا می کنید. ظاهر امر را باور نکنید. محیط اطراف شما باعث می شود که رویکرد ملایم تر و حساس تری نسبت به فرد خاصی در زندگی تان اتخاذ کنید. اگر دوست داشتید او فردی غیر از آنچه هست باشد، این انتظار شما باعث می شود که او با شما صادق نباشد. بگذارید او خودش باشد و او از اینکه با شما صمیمی شود خوشحال خواهد شد و در حضور شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. شما توجه و دقت زیادی روی چیزی یا کسی داشت اید و حقیقت را می دانید. نترسید و این حقیقت را با افرادی که باید آن را بشنوند در میان بگذارید. حتماً از شما پشتیبانی می شود.

آذر:امروز اخبار خوب ولی حیرت انگیزی دریافت می کنید. شاید یکی از اعضای خانواده یا یک دوست تماس بگیرد یا به شما سر بزند و خبری به شما بدهد که تأثیر مستقیمی بر روی شما داشته باشد. شب بیرون بروید و جشن بگیرید. فراموش نکنید که عشقتان را هم در این جشن شرکت دهید. شاید امروز فکر کنید که شریک زندگی تان را پیدا کرده اید. اگر به مهمانی یا مناسبتی اجتماعی می روید، شاید حس کنید که مسئله شما مسئله عشق در نگاه اول است، زیرا او روی شما تأثیری ناگهانی گذاشته است. شما تحت تأثیر احساسات نیرومندی قرار می گیرید، پس سعی کنید خودتان را به دست این احساسات نسپارید. شما همیشه در محل کارتان مثل فانوس دریایی بوده اید. وقتی همه خاموش بودند، شما به نور دادن ادامه دادید. دیگران برای مشورت و راهنمایی گرفتن پیش شما می آید. توصیه خود را رایگان ارائه دهید تا زمانی که نیاز داشتید آنها هم به شما کمک کنند.

دی:شروع امروز برایتان ناامیدکننده است. آماده باشید زیرا ممکن است بعضی از وسایل خراب شوند و زمان زیادی برای تعمیرشان لازم بشد. جدایی موقتی از شریکتان هم شما را ناراحت می کند. شما انرژی جسمی زیادی دارید و راهی برای آزاد کردن آن ندارید. پیاده روی طولانی انجام دهید. این نه تنها انرژی شما را تخلیه می کند، بلکه ذهنتان را نیز آزاد و باز می کند. امروز شما احساس آرامش بیشتری می کنید. اگر سر قراری می روید، این قرار مناسبتی به یاد ماندنی و رمانتیک برایتان خواهد بود. از اینکه اینقدر راحت اسیر فرد مقابل و جذابیت هایش شده اید خودتان هم تعجب می کنید. امروز از خودتان می پرسید که چرا همه امروز ترشرو شده اند. خودتان هم در آینه نگاهی به خودتان بیندازید. شاید چیزی که در چهره دیگران می بینید تصویر خودتان باشد که منعکس شده است. بجای سرزنش دیگران لبخند به لب داشته باشید.

بهمن:امروز سطح الهام هنری شما بالاست. رویاها یا مدیتیشن برایتان بینش ها و کشف های معنوی عمیقی می آورند و شما ناگهان فراموش می کنید که از رویا یا حالت اندیشمند خود بیرون بیایید. شاید این شما را عصبانی کند. سعی کنید رویاها و افکار خود را یادداشت کنید تا آنها را به یاد داشته باشید. این باعث می شود که بعداً به راحتی آنها را رو بیاورید. در هر صورت بهتر است آنها را ثبت کنید. نگذارید نگرانی های معمول شما مانع بیرون رفتن شما و خوش گذرانی با دوستان تان شوند. بهتر است امروز به سبک ویژه خود لباس بپوشید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید. شاید با کسی آشنا شوید که شیفته سبک خاص و منحصر بفرد شما شود. پس رسیدن به خودتان ارزش وقت و تلاشتان را دارد. شما به انحای مختلف حس می کنید در میان همکارانتان تنها هستید. حس می کنید هیچکدامشان از شما حمایت نمی کنند. صبر کنید و بدانید که شما حمایت و پشتوانه کائنات را با خود دارید.

اسفند:اخبار ناامیدکننده و ناراحت کننده ای در مورد پول باعث می شود که امروز دستپاچه و دودل شوید. شاید چکی که منتظر رسیدنش بودید هنوز نرسیده است. شاید بانک در این مورد اشتباه کرده باشد. این چیزی نیست که نتوان به آن رسیدگی کرد، ولی در هر صورت باید چندین و چند تماس بگیرید تا مشکلتان حل شود. البته همه چیز برایتان خوب پیش می رود فقط کمی اذیت تان می کند. امروز شانس این را دارید که روابط رمانتیک خود با فرد خاصی را جشن بگیرید. اگر به شما پیشنهاد شده بود که امشب بیرون بروید، قطعاً برایتان مناسبت جذاب و جالب خواهد بود و همانطور که امید داشتید و تصورش را می کردید پیش می رود. از این فرصت بهره ببرید و پیوند بین خود را عمیق تر و محکم تر کنید تا زندگی برایتان شیرین شود. شما ایده یا پروژه جدیدی را مطرح می کنید. حمایت از شما هم خوب است. در مقابل این مسیر جدید مقاومت نکنید. زیرا برایتان در بلندمدت موفقیت و سعادت می آورد. انرژی شما در حال حاضر بسیار قوی است. پس به خودتان ایمان کامل داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 234
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 1,314
  • بازدید سال : 12,925
  • بازدید کلی : 93,432